Ankara C Plaka Fiyatları 2013-2014

s plaka izmirAnkara c plaka nedir, ankara c plakasız taşımacılık yapanlar şikayet, ankara kaçak servis çekenleri nereye şikayet edilir, ankara c plaka fiyatları, yorumlar

Ankara da c plaka sahibi olupta servis işletmeciliği yapan birçok kişi var durum tıpkı izmir s plaka fiyatları başlıklı yazıda, olduğu gibi ankara da da durum sıkıntılı.

Yıllarca izmirde s plaka ile taşımacılık yapan bir kişi hiçbir şekilde ilerleme sağlayamamış aksine geriye gitmiştir. Ankara da c plaka ile iş yapan bir kişinin yazdıklarına yer vermek istedim;

Harun :

ben ankara c plaka ile ilgili düşüncelerimi söylemek istiyorum, ankarada plaka fiatları yaklaşık 420 000 tl civarında işine baktıgında getirisi plakanın pirimiyle hiç ilgisi olmayan çok komik rakamlarda örnegin günlük yeümüyesi 300 tl olan bir aracın toplamda 7000 tl kazancı oldugunu var sayasak iyi para ama bunu şöyle hesapetmek gerekmezmi diyelimki 300 tl günlük aldık en ez ihtimalle 80 tl yakıt 50 tl şöför 25 tl rehber yarısı gitti bile diger yarısının içinde ne yokki kasko sigorta bandrol bagkur vergi belediye oda muayene muhassebe vs vs bu işin içinden çıkılırmı çıkılamıyor çünkü herkesin aracı en iyi ihtimalle bankalarla ortak ben böyle düşünüyorum saygılarımla.

Ankara’da plaka fiyatları ne durumda? Yazmak için TIKLAYIN.

Etiketler: , ,
Subscribe to Comments RSS Feed in this post

99 Kişi Yorum Yazdı.

  1. Abilerim şu anda maaşlı çalışıyorum ve Memlun degilim 2009 camlı fiat minubusum var turizm paket bu aracima c plaka kiralamak istiyorum plakayı buldum aylık 2300 tl bi akrabamizin alsam para kazanirmi yim çevre geniş kurumları da baglayabilirim çalışma yonunden yorulmam tavsiye edermisin iz bana ne kalır tam kostur Sam tsk

  2. Tahdit olmayan bi istanbul kaldı ordada böyle uyanık çok 60-70 bin servis var plaka talebi 600-700 bin duyrulur.. büyük sirketlerin işine gelmiyor olmamasi icin ellerinden geleni yapiyorlar.tahdit gelse en karli onlar olucaklar ams ufak hesap peşindeler

  3. Fatih… aylik bes lira masrafin olur en kötü işini iyi kurman lazim piyasayı kosturmakla olmaz.bu işi faal yaptıgım halde zorunlu olmadıkca girmem cok kosturup azla yetinirsin.saygilar

  4. Kimseye silah zoruyla bu ise girin diyen yok bende derdinizi anlamadım.çok acıklı konusuyorsunuz.bi plaka bağışlasammı aceba… yok yok degerini yitirene kadar beklicem zaten kimse hevesli deil gibi..

  5. Kiralasam para bırakırmi c plaka kasa alsam

  6. Bazı arkadaşlar çok boş Konuşuyor bu sektör bu saatten sonra hiçbir zaman prim yapmaz günden güne aşağı vurur erir çünkü düzen yanlış servisin plakasımı olurmuş bu hatayı düZeltecekler İSTANBUL sistemi olacak hem bu okul taşıtı değilimi sadece okul taşısa o zaman zaten öyle olacak çok yakında devlet kurumlarını kendisi taşıyacak personelini inanmayan araştırabilir personele kartlar dağıtıldı bile doğru bu sektör bitmez sadece öğrenci taşırsınız o kadar servis hangi okulu paylaşacak o da ayrı mesele anlayana

  7. Ayrica biz bu sektorun kotu gunlerinide biliriz.ogunlerde vardik simdide variz yarinda olucaz. Sonradan giripte vay plaka şu olmus vay bu olmus die düsünen kaybeder.önemli olan meslegin.sahip ciktigin süre ekmek yersin.bukadar basit..piyasa sartlarinda plakan bi deger kazanir elbet takilmamak lazim bukadar

  8. Varsa plaka müsteri buluruz kardeş sen 600 e sat düstügünde o dediklerini elbet yaparsin.tesvikdenmi yararlanirsin yoksa 3/1hissemi alırsın zamanı gelince görürüz.sunu hicbir zaman unutnayin alan kazanir satan kaybeder.kurumlasmis ozelsektor hicbir zaman personelini kendi tasimak istemez o riski üslenmez sag cebinden cikarip sol cebine koymak gbi ama risk en onemli faktor.bu yuzden kialama yolu en mantikli yoldur onlsr icin. Ayrica arzasi vergisi soferivs unsurlari da dusunursek bu sektor ölmez saece hakkiyla yapmasini bilen kazanir cok ziplayanlar piyasadan silinir.saygilar..

  9. Peki yapılan açıklamaları görmeyelim senin dediğin gibi olsun ankara büyüyor sen kendin yazmışın araç kiralıyorlar diye yapılan açıklamayı iyicine oku ne yazıyor kamu kurumlarına yeni filolar kurulacak özel sektördeki kurumlara servis araçları almaları teşvik edilerek vergi indirimi yapılacak diyor biz bunları görmeyelim senin hayallerinde yaşadıklarını mı yaşayalım perşembenin gelişi çarşambadan bellidir arkadaşlar yapılan açıklamaları biraz dikkatli okuyun lütfen saygılar.

  10. 20yildir bu isi yapiyorum su an param olsa hemen yeni bir c daha kapatirim nedenmi ank her gecen gun gelisiyor ve genisliyor yeni acilan bir cok kurum var merkez disina tasiyor ve arac kiraliyor ank bu kurumlar c ye fazlasiyla yeteremin olun TEGET gecer.bi kenara yazin ÖLÜSÜ YETER…KENDINIZIDE CENENIZIDE BOSA YORMAYIN.ZENGININ MALI ZUGURDUN CENESINI YORARMIS:)

  11. Arkadaslar 600 bin verip 6000 kazanacağıniza kocaelide 200 bin verip 5000 kazanabiliyorsunuz. Ayrica toplu tasimada yaygin olmadigi icin servislerin kalkmasi gibi bir tehditte yok yakın zamanda.

  12. iyi guzel hesap etmısınde tek servısmı yapıo bır tane c plaka uc servıs yapar en az 3 le carp o deıklerını hıc kazanmayan adam aylık 6000 temız cebınde

  13. MESELE C PLAKA DOLMUŞ TAKSİ YADA FARKLI BİR İŞ SAHSI HİÇ SORUN DEĞİL.HAKKIYLA ÇALIŞIP EVİNE EKMEK GÖTÜRENLERİN BİR EKMEK TEKNESİ BUNLARIN KALDIRILMASI İPTAL OLMASI SİZİN GİBİ ART NİYETLİ DÜŞÜNEN İNSANLARA KEYİF Mİ VERİYOR.PLAKALAR YÜKSELSİN YADA DÜŞSÜN HİÇ SORUN DEĞİL.BU MESELEDE SADECE SERVİSÇİLERİN MESELESİDE DEĞİL BANA GÖRE BU KİRLİ OYUNLAR TÜM ANKARALININ ALEYHİNE.ÖRNEK:PROJELERDE MERKEZİ YERLERE ÖZEL ARAÇLARLA GİRMEK PARALI OLUCAK.HER GİRİP ÇIKTIĞINDA PARA ÖDEYECEKSİN.BEN MERAK EDİYORUM YA SİZİN GİBİ DÜŞÜNENLER BUNADA MI SEVİNİYOR.MALESEF Kİ BU ÜLKEDE YAŞAYIPTA MÜSLÜMANIZ DEYİPTE İNSANLARIN BÜYÜMESİNİ İSTEMEYEN SİZİN GİBİ ART NİYETLİLERDİR.

  14. c palakalar artık o istenen fiyatlarda olmaz zaten olmasıda imkansız yani o çok ucuk rakamlar yapmaz artık çünkü neden yapmaz çünkü iş yok hele birde kamu ihlaleleri kaldırıyor artık hiç yapmaz banka neden kıredi variyor diyoürsunuz banka her keze keredi verir verir ama adamında canının dişini alır sen hiç düşündünmü kırdeyi ödeyemesen diye ne olur diye düşündünmü ne olur ben söyleyeyim adamın donuna kadar alırlar o çektiğin kredeyi ödemekle kalmasın rezil ruzfa olursun valla onun için helel şimdi kimse c palaka almak için kredi kullanmaz kulananında aklına şaşarım başbakanın açıklaması çok düşürdü c plaka fiyatlarını yani artık galeri bile almak ve satmak için fiyat bile veremiyor çünkü riski büyük yani eskiden galeriye gitinğinde 10 aşağı versen hemen alırdı ama şimdi almıyor almayı bırak fiyat vermiyor

  15. tabi koskoca plâka alacak ya onun için plâka fiyatları düşsün diye böyle bir şey Attı ortaya artık Servisiciler kabullensin bu işin sonu gelmek üzere

  16. simsarların yaptıgı bi oyundur fiyatları düşürüp sahip olmak için bi senaryodur yaptıkları sahip çıkın

  17. Kamyoncular, kamyonetcilerde n plaka istiyormus bunun kadar sacma bir sistem c plaka olayi

  18. bitse bankalarneden 550 binlira kıredi verebılıyor ….

  19. sen bakan açıklama yaptı diyorsun ama bakan ne dedi güzergahlardan kaldıracam dedi kamu kurumları ihale yapmayacak dedi hem ne olduda bu plakalar bu kadar para yapdı bunuda yapan galericiler degilmiydi şimdi onları kötülüyorsunuz madem kiriz yok madem işler iyi neden bu palakalar sadece palak 580 iken neden şu an bile galeriler almıyor sorun kimsede alcak cesaret yok cünkü ilerisin dipsiz bir kuyu oldu şu an kimse fiyat bile vermiyor hem işler iyiyde neden herkes sahibinden com da birden c palaka satışları fırladı çünkü gördüler yolun sonunu her şeyde bir hayır vardı yani yükselince iyi düşünca kötümü oldu saygılar

  20. ulaştırma ***bugün bi açıklama yaptı arkadaşlar o kadar para bağlayıp kredi çekenlerin Allah yardımcısı olsun

  21. bu olumsuz açıklamaları yapan plaka simsarları dır arkadaşlar ucuza alıp pahalıya satacaklar rant elde edecekler akıllı olun palakanıza ve işinize sahip çıkın bu sektör bitmesi için kıyamet kopması gerekir bakan binkere açıklama yaptı milletin kafasını karıştıranlar belli zoruna gidenin borusuna gitsin

  22. arkadaşlar hemen elinizden çıkarın plakanızı seneye dibe vuracak ihaleler iptal oluyor başınızın çaresine bakın bu iş sedece okulla olmaz karın doymaz ankaranın fabrikası yokki etkilemesin benden demesi saten kurtuluyor zarar etmeyin.

  23. Ya arkadaş koskoca başbakan açıkladı güzergahlardan kaldıracam dedi sen hala nutuk atıyorsun şimdi kazanıyorsun kalkınca nasıl kazanacan yani dokuz bakanla açıkladı sen buna hala inanmıyormusun pes doğrusu saygılar

  24. Öncelikle bişey bilmeden etmeden üstün körü konuşan arkadaaşlar c plaka size rahatsızlık mı veriyor da böyle yok esnaf pişman yok şişman . Saçma sapan şeyler yazıyorsunuz . Bu sektör bitmez kalkmaz kalkamaz . Esnaf arkadaşlar plaka sına sahip çıksın evvelallah hiç bişey olacağı yok . Herkes parasını kazanıyor . Zoruna gidenler de duman çıkarıyor .

Yoruma cevap yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*
*